جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

شکستــــن دل

به شکستـــــن استخوان دنـــــده می مـــاند ...

از بیـــرون

همه چـیــــــــــز روبه راه است ... !

اما هـــــــــر نفس ...

درد است که میــــکشــــی ... !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:14

خانم خودم
میدونی بعضی وقتا ما توی تنهایی هامون
مردمونو با مردای دیگه مقایسه میکنیم
خب دروغ چرا یه مدت من اینجور بودم ولی شکر خدا خیلی
وقته عوض شدم
هیچ مردی نمیتونه شبیه مرد دیگه بشه
یعنی نبایدم اینطور باشه فکر کن اونا ما رو با یه زن دیگه مقایسه کنن
ما باید اونا رو با هر اخلاقی که هستن دوست داشته باشیم و قبولش داشته باشیم
خب هر مردی اگه بهترین خوبی ها رو هم داشته باشه
حتما ضعف هایی هم داره ولی ما باید اون نقطه ضعفا رو ندیده بگیریم باید همیشه نقاط مثبت همسرمون رو توی ذهنمون داشته باشیم
من وبلاگ عاشقانه های آقاسید و زنش
رو خیلی دوست دارم میدونی منم یه اقاسید دارم
تا حالا نشده برام شاخه گل یا یه هدیه کوچیک بی مناسبت یا با مناسبت برام بگیره ولی من چرا بیشتر وقتا شده
ولی به جای اون شاخه گل یا هدیه هزارتا کارای خوب دیگه برام انجام داده
تو هم میتونی ویژگی های خوب مثبت همسرتو پیدا کنی
فقط نباید ویژگی های خوبشو جز وظایفش قرار بدی
یا جز کارهای معمولی که هرروز یا بعضی وقتا انجام میده
باید بدونی مردهایی هستن معتاد الاف بیکار بددهن دسته بزن دار خیانتکار بددل شکاک دروغگو خسیس بی احساس بی محبت بی توجه و.و.و.
خیلی از مردا هستن بیشتر این ویژگی ها رو باهم دارن
فکر کن چقد زندگی برای طرف مقابلشون که یه زنه واقعا چقد سخت و غیر قابل تحمل میشه

خودم خودم جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 22:08 http://khodamekhodam.blogfa.com

سلام. شما همون زهرا خانم هستی که تو وب عاشقانه های اقا سید و زنش برای من کامنت گذاشتی؟
چرا اینجا اسمت شیرینه؟!
نمیدونم چرا بچه های مذهبی بیشتر دچار این شکست های عشقی بعد از ازدواج میشن!
خیلی بده ولی بعضی وقتها فکر میکنم دلیل خوشبختی یا عاشق بودن خیلی از بچه های متاهل وب اینه که قبل از ازدواج با هم دوست بودن :( ینی فکر میکنم اگه منم قبل از ازدواج به گناه دوست بودن راضی میشدم الان وضعم این نبود و کل زندگیم رو هوا نمی بود :(

عزیزم
میدونی تقریبا منم اینجوری فکر میکردم
ولی یه اتفاق باعث شد نظرم عوض بشه
مطمئن باش زندگیت رو هوا نمیمونه
زندگیت هر روز بیش از پیش جاویدان تر بشه
شاید حتی لازم نباشه تلاش کنی
بعضی وقتا کمی منطق داشتن کمی فکر کردن کمی حقیقت پذیر بودن میتونه خیلی از مسایل رو حل کنه
تو حرفای دلتو بزن ولی توی نامه
چاشنی محبت و تشکر هم داشته باشه خیلی خوب میشه
میدونی هیچ مردی با حالت دستور با زور و اجبار کاری نمیکنه عوض نمیشه تغییر نمیکنه فقط زبون خوش فقط مهربون و آروم بودن
آره عزیزم من مطمئنم روزی میاد خودت بیای وبلاگم و بهم بگی
زندگیم از اونی هم انتظار داشتم بهتر و خوبتر شده
انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد