جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

 ..........................................................................................این شعرو خیلی دوست دارم 

**************************************

هرچی آرزوی خوبه مال تو هرچی که خاطره داری مال من 


اون روزای عاشقونه مال تو این شبای بی قراری مال من 


منم وحسرت باتو ما شدن توئی و بدون من رها شدن 


آخر غربت دنیاس مگه نه اول دوراهی آشنا شدن 


تو نگاه آخر تو آسمون خونه نشین بود 


دلتو شکسته بودن همه قصه همین بود 


می تونستم باتو باشم مثل سایه مثل رویا 


اما بیدارم و بی تو مثل تو تنهای تنها 


هرچی آرزوی خوبه مال تو هرچی که خاطره داری مال من 


اون روزای عاشقونه مال تو این شبای بی قراری مال من  

*************************************

خدایا تا کی باید...........................................................................................................؟

خدایا تو که خیلی خوبی 

 بهترین ها رو به ما هدیه کردی  

ما را همه جوره و در همه لحظات یاری کردی   

هیچوقت ما رو از لطف خودت ناامید نکردی و با تمام مهربونی هات ما را شرمنده خودت کردی

پس  چرا بعضی وقتا ما با بی رحمی تموم ناسپاسی میکنیم  

چرا بعضی وقتا چشممون رو به روی تمام لطف و بخشندگی هات بستیم و یه دم غر می زنیم  

پس چرا بعضی وقتا زیبایی هایی که آفریدی رو نادیده می گیریم  

و اون ها رو زشت جلوه می دیم  

خدایا خب دیگه ما انسانیم و کم طاقت ما انسانیم و جاهل ما انسانیم و فراموشکار  

خدایا ما بی معرفتی میکنیم و تو را فراموش میکنیم ولی میدونم تو که خیلی رحمان و رحیمی هرگز از یاد ما غافل نمیشی  !!!!!!!!!!!

خداجونم شکرت ببخش اگه کاری کردم که تو را ناراحت کردم .............

خیلی وقتا باید در برابر بعضی از حرفا و مشکلات سکوت کرد  

وبعضی وقتا هم در برابر سکوت باید سکوت کرد  

انسان حرفای ناگفته زیاد داره ولی باید یه  گوش شنوا هم داشته باشه  

ممکنه بیشتر وقتا گوش شنوا باشه ولی ما حوصله نداشته باشیم !!!!!!!!!!!!!!!!