جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

خدایا تو که خیلی خوبی 

 بهترین ها رو به ما هدیه کردی  

ما را همه جوره و در همه لحظات یاری کردی   

هیچوقت ما رو از لطف خودت ناامید نکردی و با تمام مهربونی هات ما را شرمنده خودت کردی

پس  چرا بعضی وقتا ما با بی رحمی تموم ناسپاسی میکنیم  

چرا بعضی وقتا چشممون رو به روی تمام لطف و بخشندگی هات بستیم و یه دم غر می زنیم  

پس چرا بعضی وقتا زیبایی هایی که آفریدی رو نادیده می گیریم  

و اون ها رو زشت جلوه می دیم  

خدایا خب دیگه ما انسانیم و کم طاقت ما انسانیم و جاهل ما انسانیم و فراموشکار  

خدایا ما بی معرفتی میکنیم و تو را فراموش میکنیم ولی میدونم تو که خیلی رحمان و رحیمی هرگز از یاد ما غافل نمیشی  !!!!!!!!!!!

خداجونم شکرت ببخش اگه کاری کردم که تو را ناراحت کردم .............

نظرات 1 + ارسال نظر
مصیب یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 22:00 http://www.saturnine.blogfa.com

سلام ابجی رومانتیک گل امیدوارم حالت خوب خوب باشه خیلی از نوشتههات خوشم میاد چون همشونو از ته دلت می نویسی وحرفای دلتو میگی خوشحال میشم به کلبه ی دلتنگی من هم باز سر بزنی .
خداحافظ همین حالا همین حالا که من خیلی تنهام
بدرود(سیننر)
منتظر حضور گرمت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد