جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

آقا بی مقدمه بگویم که شرمنده ام ؛ بی محابا بگویم در حق شما ولی زنده و حجت خدا بر روی زمین کوتاهی کرده ام ؛ بگویم که حتی یک در صد از وقتی را که برای گناه گذاشته ام و نفس خود را تباه ساخته ام هم برای شما که گر نبودید نابود می شدم وقت نگذاشته ام .

آقا جان خوب می دانم وقتی غروب دوشنبه ها نامه ی اعمال من گنه کار را دریافت می کنید و بر اعمال من گریه میکنید و از خداوند طلب مغفرت برای من می نمایید با این حال که خودم خوب می دانم لایق این لطف و رحمت شما نیستم .

آقا جان این کوتاهی را از ما بپذیر و در  حق ما دعا کن که به برترین راه ها هدایت شویم ؛ البته می دانم که اگر بر حق ما دعا نمی نمودید نیستی بر ما غالب می شد . 

لبیک یا مهدی (عج)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد