جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

دلم میخاد حرف بزنم  

در مورد شهدامون 

واقعا نمیدونم چرا  

که کلمه جمله ای در توصیف مقام و شجاعتشون پیدا نمیکنم  

زبون من قاصره  

ولی اینو میدونم و خوب فهمیدم  

که  

اونها از جنس ما  

از همین ایران ما بودن  

مثل ما جوون و هم سن ما بودن یه کمی پایین تر یا بالاتر فرقی نمیکنه 

آرزو ها داشتن 

آرزوهای ساده به دور از هر گناه و مقام دنیایی 

آرزوی شهادت 

خوشا به سعادتشون 

نموندن تو این دنیا 

تا زشتی ها رو ببینن 

شربت شهادت گوارای وجودشان   

مثل ما پدر و مادری داشتن

ولی از نظر اخلاق و ایمان و پایبندی به دین و اسلام دلیری و شجاعتشون  و شرایط زندگی شون خیلی فرق داشتن  با ما ها  

ما از زندگی از سختی از ایمان اسلام حجاب و عفاف نجابت و  صداقت و خیلی از ویژگی های دیگه چی میدونیم 

خدایا  

من دارم خودمو میگم  

که به کسی برنخوره 

هرکی دعامو پسندید 

اگه نظری داد آمینشم بگه  

خدایا  

به پاکی دل شهیدامون 

و به زلالی خونشون  

قسمت میدم  

که همه ما جوونا رو به راه راست هدایت کنی 

نذاری که اسیر غفلت اسیر شهوت اسیر جهالت و اسیر دامهای شیطانی و آدمهای شیطان صفت بشیم  

نذاری اسیر زرق و برق اسیر مال و منال اسیر مقام های دنیوی بشیم 

دلهامونو از هرگناهی که ممکنه از تو از انسان بودنمون دور بشیم پاک کن  

خدایا هرگز و حتی لحظه ای تنهامون نذار  

دستمون رو بگیر و کمکمون کن 

آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

خدایا با این اعمال و رفتار  

فردای قیامت چه جوری جواب خون این شهیدای عزیزمون رو بدیم 

ما آزادی هایی که داریم مدیون این شهیدای کشورمون هستیم  

به همشون افتخار میکنم  

روحشون شاد و راهشون پر رهرو باد  

یادشون گرامی و راهشون جاویدان باد 

التماس دعا 

یا علی 

بعضی وقتا دوست دارم به حال خودم  

زار بزنم  

گریه کنم 

ناله و داد بزنم

دوست دارم پیش خدا به گناهانی که کردم  

اعتراف کنم  

التماس بخشش کنم  

توبه کنم  

ولی واقعا روم نمیشه  

خجالت میکشم 

برای من هم دعا کنید 

نظرات 9 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 08:52 http://www.aahtaraneh2.blogfa.com

salam. bia

فاطمه دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 08:45

رمانتیک سلام از نگار جون خبر نداری خیلی وقته نیستش....اگه خبر داری منو خبر کن ...امیدوارم سلامت باشه ....همین جا جواب بده میام میخونم

سلام فاطمه جان
عیدت مبارک خانمی
نه عزیزم من هم مثل شما
خبری ازش ندارم و خیلی هم نگرانشم

منصور یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 22:11 http://alamdarkerman.mihanblog.com

۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدای میهنمان را تکیه بر آرمانها و ارزشهای جاوید و پاینده ی این مردان خدا و جان برکف را گرامی می داریم.


هیئت علمدار کرمان

مهسا پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 01:28 http://deleasemooni.blogsky.com

خدا خیلییییییییییییی مهربونه...محتاجیم به دعا

نگین چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 22:44

سهلاممممممممممممممممممممم
یووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
صاحبخونه؟؟؟کجایی؟من اومدممممممممممم برام چایی بیار بخولممممممممممممممممم چطول مطولی آجی جونمم دلم برات یه ذره ذره ذره شده بود نبینم غمتو راستی آجی جونم من آی دیم خربا شده هاا.از طریق وبلاگ در ارتباط باشیم فداتم میشم ایشالله هر جا هستی خوشبخت باشی دوسمت دالممممممممممم آبجی خودمی

منصور چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 10:28 http://alamdarzohor.mihanblog.com

سلام بزرگوار ... به روزیم مطلبی با عنوان

آیا ملاقات با امام زمان (عج) در خواب امکان پذیر است؟

منتظر حضور و نظرات سازنده شما عزیز

موفق باشید

نونوچه چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 00:10 http://nonoche.blogsky.com

هنوز دلت گرفته ست؟!

قطره سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 11:01 http://fortomarrow.blogfa.com

آمییییییییییییییییییییییییییییییین

منصور دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 09:51 http://alamdarkerman.mihanblog.com

سلام بزرگوار و دوست عزیز واقعا این مطلب و نوشته زیباتون تاثیر گذار بود و بسیار زیبـــــــــــــــــا . تبریک میگم به این قلم ...
با مطلبی بنام

چرا اهل سنت با رجعت مخالف است!؟

به روز هستیم و منتظر نظر سازنده شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد