جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

به این عکس ها خیره شو خیره شو / به اون روزهای پر از خاطره

نخواه گرمی خواب چشم کسی / بذاره که بیداری یادت بره 

 

به این عکس ها خیره شو خیره شو / به اون روزهای پر از خاطره

نخواه گرمی خواب چشم کسی / بذاره که بیداری یادت بره

یه باری از امروز رو دوشته / که واسش یه عمره زمین میخوری

همه منتظر تا ببینن کجا / تو از جاده ی عشق دل میبری 

یه باری از امروز رو دوشته / که واسش یه عمره زمین میخوری

همه منتظر تا ببنن کجا / تو از جاده ی عشق دل میبری  

ولی ایستادن فقط کار ماست / ما که قصه مون قصه ی خواب نیست

بیا دل به دریا بزن شک نکن / سرانجام این رود مرداب نیست 

  

ولی ایستادن فقط کار ماست / ما که قصه مون قصه ی خواب نیست

بیا دل به دریا بزن شک نکن / سرانجام این رود مرداب نیست 

 

این شعر رو خیلی دوست دارم  

خیلی متنش قشنگه و زیبا خونده شده  

دیروز از انتخابات خیلی دلم گرفت  

از خود فروشی شون 

از رای فروختنشون  

فهم و عقلشون با رنگ سبز هزاری تو  

فرغون ریخته شد   

این پول عجب جادویی میکنه 

خدا لعنتشون کنه

 اون عده ای که رای و ارزش این رای رو با ۳۰۰۰۰ تومن 

عوض میکردن  

از این آدمای عقده ای و پول ندیده دلم گرفت 

تازه اونم فقط سی هزار تومن 

مگه این پول چقد مشکلات رو حل میکرد  

حق خودشونو ضایع کردن  

فردای قیامت  

پیش خدا مسئولن  

به خاطر همین رای  

باید جوابگو باشند  

چی میخان جواب بدن  

نظرات 1 + ارسال نظر
منصور یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 23:06 http://alamdarkerman.mihanblog.com

سلام خدمت شما و عید پیشاپیش بر شما بزرگوار مبارک . با مطلب اخرین پست سال 1390 به روز هستم و منتظر قدوم مبارک شما ....

آقا جان یا صاحب الزمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)

یک سال نیامدی و لبخند زدم
خود را به نبودن تو پیوند زدم

بی عاری و بی خیالی و... می دانم
یک سال گذشت و من فقط گند زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد