جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

جایی برای دلتنگی های من

به توکل نام اعظمت بسم الله

وقتی که پا میزاره ... دریا به روی شنها
مرغابیا میشورن ... پرهاشونو تو دریا
وقتی برای ساحل ... دریا صدف میآره
شبها به روی بندر ... بارون ماه میباره
یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه
تا ساحل زندگی با من شنا میکنه
وقتی موجای سنگین .. از پله های دریا
میرن که سر بزارن ... به روی تخته سنگا
وقتی که دست دریا ... رو شونه ی غروبه
خورشید خانوم براشون ... تو خونه ی غروبه
یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه
تا ساحل زندگی با من شنا میکنه
حالا که غروب که میشه ... بی تو دلم میگیره
مثل ماهی تو ساحل .. جون میده و میمیره
بعد تو مرغابیا همزاد آب نمیشن ...
موجای خسته بی تو زنجیر خواب نمیشن
یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه
تا ساحل زندگی با من شنا میکنه
حالا که غروب که میشه ... بی تو دلم میگیره
مثل ماهی تو ساحل .. جون میده و میمیره
بعد تو مرغابیا همزاد آب نمیشن ...
موجای خسته بی تو زنجیر خواب نمیشن
یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه
تا ساحل زندگی با من شنا میکنه

نظرات 6 + ارسال نظر
آرمان دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 06:36 http://www.fun-center.blogsky.com

سلاممممممممم . خوبی؟
مطلبت هم که خیلی قشنگ بود.مرسی که خبرم نکردی

فریناز یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 19:00

یاد شعرش افتادم کیه روزها پیش به گوشم خورده بود

غریبه70 شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 11:03 http://niloo-gharibeh70.blogfa.com/

آپ قشنگی بود

غریبه70 شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 10:41 http://niloo-gharibeh70.blogfa.com/

(¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
_آپم__|___|___|_____|___|___|___|__آپم_|__
__|___|___|____|__ آپم_|___|____|__|__
___|___آپم|___|____|___|___|_|__|___
__|___|___|____|___|___|___|_آپم__|_

مهرداد جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 23:08 http://manam-minevisam.blogsky.com

یادش بخیر...
بچه بودم این شعرو گوش میدادم... عاشقش بودم
فکر کنم یکی به اسم خاوری اینو خونده بود!

دمت گرم.. یاد گذشته ها افتادیم

مانیاس جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 16:29

حالاکه همش تورویاست،نذار دلتنگت بمونم.مرگ بیداری برامن،اینوخیلی خوب میدونم.بذارعاشقت بمونم.بذار...عاشقت بمونم.قلب من میگه که هستی اماچشمام میگه نیستی.خیلی سخته باورش که توپیشم دیگه نیستی.بگوکه هنوزچشماتو روبه عشق من نبستی.حالاکه همش خیاله بذاردستاتوبگیرم بذارتوفرض محالم باتوباشم تابمیرم.بذارعاشقت بمونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد